Modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodás fejlesztése a Barcsa és Társa Kft.-nél

Modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodás fejlesztése a Barcsa és Társa Kft.-nél

a kedvezményezett neve: Barcsa és Társa Építőipari és Szolgáltató Kft


a projekt címe: Modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodás fejlesztése a Barcsa és Társa Kft.-nél


a szerződött támogatás összege: 15 106 796 Ft


a támogatás mértéke (%-ban): 70%


a projekt tervezett befejezési dátuma: 2023.07.31.


projekt azonosító száma: GINOP-1.2.16-22-2023-00391


a projekt tartalmának bemutatása:

A konkrét fejlesztési igény egy CASECX30C típusú új kotrógép beszerzése, a cég gépparkjának korszerűsítése, a modern üzleti kihívásokhoz való alkalmazkodás.

A gép a legmodernebb technológia szerint készült, így maximális hatékonyságú munkavégzést tesznek lehetővé.

A gép beszerzése kapcsolódik a vállalkozás fő és egyéb tevékenységeihez is, mégpedig úgy, hogy emelik a munkavégzés hatékonyságát, lehetővé teszik a modern technológiák használatát. 

Az eszközt leinformálható, megbízható partnerektől kívánjuk beszerezni, a piacfelmérés során a legoptimálisabb ajánlatokat választottuk, melyek összhangban vannak elképzeléseinkkel.

Mivel a vállalkozás építkezéssel, útépítéssel, építési terület előkészítésével, bontással foglalkozik, az új gép segítségével jelentősen megnövelheti a cég munkavégzési kapacitását, több megkeresésnek és felkérésnek tud eleget tenni, ezáltal tovább növelheti bevételét és profitját.

A cég hatékonyabb működése érdekében tanácsadás és oktatás szolgáltatás igénybevételét tervezzük. A szolgáltatók, képzések az IFKA minősített partner adatbázisban megtalálhatók. Tapasztalattal rendelkező tanácsadót és képzőt választottunk, hogy ezzel is javítsuk a munkavállalók hatékonyságát, együttműködését és a cég üzleti tervezését.

Elemér nevű CRM rendszert kívánunk beszerezni, melynek célja az ügyfélkapcsolat kezelés folyamatainak támogatása, illetve a jelenlegi és a potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat is tárolja. A CRM magába foglal minden olyan folyamatot, ami valamilyen formában köthető az ügyfelekkel való együttműködéshez, a meglévő ügyfelek kiszolgálásához, a számukra történő újraértékesítéshez vagy a potenciális ügyfelek megkereséséhez.

Széchenyi 2020